שירותי IT – תחזוקת המחשבים במשרד

IT

קבוצת פריבל טכנולוגיות בע"מ מספקת שירותי IT, אינטגרציה וניהול מערך המחשבים בארגונים קטנים וגדולים כאחד. באמצעות צוות מנהלי הרשתות וטכנאי השטח, נוכל לספק לארגון שלך שירותי תחזוקה כוללים לכל מערך המיחשוב, לרבות שרתים, ציוד התקשורת והאבטחה, תחנות העבודה, מדפסות וציוד היקפי, תשתיות התקשורת ומערכות התוכנה בארגון – והכל תחת קורת גג אחת.

למה לבחור בנו?

הידעת של- 85% מבעלי העסקים אין את סיסמאות הניהול למערכות שלהם והם מרגישים "שבויים" בידי אנשי המחשבים שלהם? אם הגעת עד כאן – כנראה שגם אתה חלק מזה…

  • ניסיון במתן שירותי מחשוב החל משנת 2001.
  • שקיפות מלאה עם הלקוח בניהול מערכת המחשבים לרבות סיסמאות.
  • מגוון פתרונות מחשוב תחת קורת גג אחת – אספקת מחשבים וציוד היקפי, פתרונות תקשורת ותשתיות, שירותי ענן, רישוי תוכנה, תמיכה טכנית, פתרונות אבטחה, מעבדת תיקונים וכו'.
  • שותפות "זהב" עם חברת מייקרוסופט מאפשרת לך לקבל תמיכה 24/7 לשירותי הדואר ב- 365 ופתרונות הענן שלנו, וזאת בתוך דקות מרגע פתיחת קריאת השירות ועד קבלת מענה מתומך טכני. מעבר לכך, תקלות המחשבים במשרד יטופלו בהשתלטות מרחוק מהר ככל הניתן, ובמידת הצורך יגיע טכנאי פיזית כדי לטפל בתקלה.
  • יחס אישי, אדיב ומקצועי לכל אורך הדרך – ועל כך יעידו מאות לקוחותינו בכל רחבי הארץ.

מדוע ישנה חשיבות לשירותי המחשוב במשרד?

IT

הנכס החשוב ביותר בכל ארגון הוא המידע, והארגון זקוק לאמינות טכנית גבוהה ככל האפשר כדי להימנע מפגיעה בעבודה השוטפת. תקלות מחשוב קלות יכולות להשבית עובד מסויים ולפגוע בתפוקה, ותקלה קריטית בארגון (כגון וירוס כופר או נפילת שרת) יכולה לגרום לנזק עצום – גבוה הרבה יותר מהחסכון בהוצאות מחשוב.

ניסיוננו הרב מאפשר לנו לתת לארגון שלך את הפתרון המקצועי ביותר, תוך עמידה בתקציב שהוגדר מראש, כדי למנוע מקרים כאלו. מטרתנו עיקרית היא לתת ללקוחותינו את התשתית היציבה ביותר מבחינת מערכת המחשוב, ולמנוע את התקלות. אנו עושים זאת באמצעות מערכות ניטור חכמות הפועלות 24/7 ומאפשרות לנו לזהות תקלות לפני שהן מתרחשות ובכך למנוע אותן. כךהלקוח יכול להתרכז בעבודתו השוטפת, ולהיות בראש שקט מבחינת מערכת המחשבים במשרד. כמו כן אנו מבצעים ביקורות יזומות פעמיים בשבוע, ומתחברים מאחורי הקלעים כדי לוודא שהגיבויים מבוצעים כמו שצריך, עדכוני מערכת הותקנו, מערכת האנטי וירוס פועלת וכו'. בסוף כל בדיקה שכזו נשלח מייל עם סיכום הביקורת שבוצעה.

מי הם לקוחותינו?

בתיק הלקוחות שלנו מגוון רחב של לקוחות מכל קשת הסקטורים, לרבות ארגונים, לקוחות מוסדיים, מפעלים, משרדים שונים וכד' וזאת בכל רחבי הארץ.

בין לקוחות אלו ניתן למצוא חברות כגון:

  • חברת "שתית" – חברתנו מספקת שירותי מחשוב מלאים, לרבות תחזוקה שוטפת של כלל המחשבים והשרתים, אבטחת המידע, ניהול כל שירותי הענן והגיבויים בחברה ועוד.
  • חברת "גרונר ד.א.ל מהנדסים בע"מ" – חברת "גרונר ד.א.ל מהנדסים בע"מ" הינה חברת מהנדסים מהגדולות בישראל. חברתנו גאה לשרת גם את חברת "גרונר ד.א.ל מהנדסים" ומספקת לה את כלל שירותי המיחשוב בחברה, תחזוקת כל שרתי החברה, אבטחת המידע, גיבויים, שירותי הענן ועוד.
  • חברת "סוגת" – חברתנו משווקת, מתחזקת, ומספקת שירותי תמיכה ושירות לחברת "סוגת" לרבות כל שירותי Microsoft 365, שירותי אבטחה מבית Microsoft, פתרונות גיבוי מבית Veeam וכו'.
  • חברת "מלח הארץ" – חברתנו מספקת שירותי מחשוב ותמיכה טכנית לחברת "מלח הארץ", בנוסף לשירותי הענן של Microsoft 365.
  • חברת "אי. שטרן \ וקסמן גוברין שטרן" – החברה מונה מעל 200 עובדים והיא מהמובילות בארץ בתחום ניהול הפרוייקטים. החל משנת 2017 חברתנו מספקת לחברת "אי. שטרן" את כל פתרונות אבטחת המידע במשרד, כל שירותי הענן של Microsoft, וכן שירותי מחשוב מלאים לכל תחנות העבודה, השרתים וציוד המחשוב.
  • חברת "גורדון אדריכלים" – חברתנו מספקת לחברת "גורדון אדריכלים"את כלל שירותי המחשוב בחברה באופן מלא ושוטף.
  • חברת "דקל תוכנה" – החברה המובילה בישראל בתחומה ומפתחת "מחירון דקל" נהינת משירותי התמיכה הטכנית המלאה שלנו, שירותי הענן של Microsoft 365, פתרונות גיבוי של Veeam, ועוד.
  • חברת "דורלגאס בע"מ" – החברה בעלת מפעלים ברחבי הארץ מקבלת אירוח של השרת הראשי בחברה בחוות השרתים שלנו, וכמו כן כל שירותי הענן והאבטחה של Microsoft.
  • עיריית חיפה – חברתנו מספקת אירוח וניהול בקרי Ruckus למחלקת החינוך בעיר לצורך ניהול של מעל 70 בתי ספר. כמו כן חברתנו מבצעת פרוייקטים של כיתות חכמות, מערכות מולטימדיה ותשתיות תקשורת במסגרת הסכם שנחתם ל- 5 שנים.
  • טכניון – במסגרת זכיה במכרז תקשורת, חברתנו מבצעת פרוייקטים של סיבים אופטיים, פתרונות תקשורת, אספקה והתקנת ציוד אקטיבי ועוד.
  • עשרות חברות נוספות כגון: חברת "סיטילינק בע"מ", "חברת אגס ירוק בע"מ (טחינה אל-ארז)", "חברת אנטאראס שירותי ים בע"מ", רשת מסעדות "ביגה", חברת "טילה קאר ביו רפואה בע"מ", חברת "פפטוניק מדיקל בע"מ", משרדי עורכי דין ומשרדי רו"ח רבים ברחבי הארץ, משרדי שמאים, משרדי אדריכלות ועיצוב, עיריית טירת הכרמל, מועצה איזוריץ חוף הכרמל, ועוד המון לקוחות מרוצים.

מהו השלב הבא?

לאחר שנתאם זמן שנוח לך, יגיע אחד מנציגנו כדי ללמוד את הארגון שלך. בשלב זה לא מבוצעים שינויים, אלא רק סקירה טכנית מה קיים בארגון: ציוד תקשורת, מחשבים, שרת, שירותי הדואר האלקטרוני, מדפסות וכו'. בסיום הסקר הראשוני ולאחר ניתוח הנתונים – נעביר אליך הצעת מחיר מסודרת הכוללת את סוג השירות המומלץ לך ואת הדוח הטכני שבוצע במהלך הסקר, ייתכן והוא יכלול המלצות טכניות כיוון ובמהלך הסקר נבדקים מערכות כמו אנטי וירוס, כונני הגיבוי, אלפסק, מערך האבטחה וכד'.

עם אישורך נאפס את הסיסמאות הקיימות במשרד (במידה ותחליט יועברו אליך כל הסיסמאות באופן מוצפן). לאחר זמן קצר גם אתה תתחיל להינות משירותי התמיכה הטכנית שלנו.

אצלנו השירות משולם חודש בחודשו וללא כל התחייבות – ניתן להפסיק את השירות בכל עת.

מעוניין להתקדם? השאר פרטים או צור קשר טלפוני עוד היום: 04-8580490, או 054-3053069